loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

88 کتاب برای واکاوی فتنه 88: این سطرها فریاد بصیرت سر می دهند

آنچه پش رو دارید، مجموعه ای است از 88 کتاب، برای شناخت آنچه موجب شد، یک اتفاق شیرین در این کشور، یعنی مشارکت بالای مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری، به کام مردم تلخ شود، و نظام اسلامی ما را تا نزدیک پرتگاه ببرد تا پس از حدود 8 ماه تجربه پر فراز و نشیب، همان مردم دل بسته نظام، در سایه رهبری حکیم، کشور را از خطری بزرگ به حالتی مستحکم تر از قبل بازگردد.

سه‌شنبه 9 دی 1393

با دانلود فایل PDF این بسته مطالعاتی که در 16 صفحه توسط مجمع ناشران انقلاب اسلامی سامان داده شده است، می توانید با این 88 کتاب آشنا شوید. در هر صفحه یک کتاب به عنوان کتاب محوری انتخاب و برجسته شده و درباره آن توضیحات بیشتری داده شده است. ولی در همان صفحه می توانید با 5 کتاب دیگر هم در حد تصویر روی جلد و شناسنامه کتاب آشنا شوید.

انتخاب دو سه کتاب و قرار دادن آنها در الویت مطالعه از بین این 88 کتاب که تنوع قالب و موضوعی خوبی دارند کار چندان سختی نیست، به شرطی که حال و حوصله کتاب خواندن داشته باشیم و البته تاکید رهبر انقلاب بر لزوم بصیرت افزایی را جدی بگیریم.

این فهرست را ورق بزنید و ببینید از بین کتابهای تاریخی، جامعه شناختی، سیاسی، خاطرات و حتی داستانی و ادبی موجود در آن، کدامیک چشم شما را می گیرد.

فایل PDF این بسته مطالعاتی را به حجم 7 مگابایت با کلیک روی اینجا دریافت کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط