خبر

    سرآشپز آشپزخانه شبکه 3 کتاب آشپزی نوشت: اثری مصور با قیمت 90 هزارتومان

    کتاب پخت و پز با نویسندگی سرآشپز بین المللی حمیدرضا رنجبر که در حال حاضر در شبکه ٣ برنامه آشپزخانه شماره سه را دارد منتشر شد.
    کتاب پخت و پز با نویسندگی سرآشپز بین المللی حمیدرضا رنجبر که در حال حاضر در شبکه ٣ برنامه آشپزخانه شماره سه هر روز حدوده ساعت ٣٠ / ١٨ پخش می شود، منتشر شد.
    این کتاب در 624 صفحه و در 3 جلد و در قالب 16 فصل منتشر شده است که یک DVD آموزش تصویری ترفندهای آشپزی آن را همراه می کند.
    فصل های این مجموعه شامل: آبگوشت، سوپ، آش، املت، کوکو، کوفته، اسپاگتی ، لازانیا، سالاد، خورش، کباب، گوشت، مرغ، ماهی و میگو، پیتزا، ساندویچ، نوشنیدنی های سرد و گرم، کیک، شیرینی، حلوا، کودک، خوراک و پلو نوشته شده است.

    ﺗﻤام دستورات غذا هم با عکس هایی است که توسط حمیدرضا رنجبر تهیه و عکسبرداری شده است.
    هر دستور غذایی به همراه مدت زمان پخت و تعداد نفرات شرح داده شده است و از سوی ناشر این مجموعه ی نفیس کارتی جهت ثبت نام خریدار در سایت پخت وپز ارائه می شود که با ثبت شماره سریال آن در سایت پخت و پز و وارد کردن اطلاعات از خدمات دیگر این موسسه می توان استفاده کرد. مثل حضور استاد آشپزی به صورت آنلاین در کنفرانس های پرسش و پاسخ یا استفاده از کلاس حضوری آموزش شیرینی پزی به قید قرعه برای تعدادی از خریداران، شرکت در اردوهای آموزشی آشپزی و استفاده از کارت تخفیف در بعضی رستوران ها که با کمک این سرآشپز راه اندازی شده است.

    برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

    ورود یا ثبت‌نام