خبر

    جشنواره شعر «یار و یادگار» برگزیدگان خود را شناخت

    برگزیدگان هشتمین جشنواره بین المللی شعر «یار و یادگار» با حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی تجلیل شدند.
    آئین اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی شعر «یار و یادگار» شب گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نوه امام خمینی(ره) در حسینیه جماران برگزار شد.

    در این مراسم از برگزیدگان هشتمین جشنواره بین المللی شعر «یار و یادگار» در بخش های شعر «کلاسیک» و «آزاد، نو و سپید»، بخش «ترانه» و بخش ویژه اشعاری درباره زنده یاد حاج احمد خمینی و بخش «زبان ها و گویش های محلی» تجلیل به عمل آمد که به شرح ذیل است.

    در بخش شعر کلاسیک از حسن خسروی وقار، حسین کشامی، علی سلیمانی، غلامرضا کافی و جواد شیخ الاسلامی تقدیر شد. همچنین در بخش شعر آزاد، نو و سپید هم از پیام جهانگیری، احمدرضا خان احمد، علیرضا قنبری و رضا یزدانی تجلیل به عمل آمد.
    زهرا شعبانی، علی فردوس و ایوب پلنگاور در بخش ویژه درباره زنده یاد حاج احمد خمینی و محمدحسن جمشیدی پرور، رضا نیکوکار، محمد جواد الهی پور و زهرا اسپید در بخش ترانه مورد تقدیر قرار گرفتند.

    از برگزیدگان بخش زبان ها و گویش های محلی نیز در گویش ترکی می توان به شبنم فرضی زاده و اکبر شفیعی، در گویش کُردی به معین شاه ویسی و علی حسین پور، در گویش لری به سیداکبر سلیمانی و رحمت الله رسولی مقدم و در گویش عربی به مرتضی حیدری آل کثیر اشاره کرد که تقدیر شدند.

    در بخش کودک و نوجوان هم هادی فردوسی، غلامرضا بکتاش، سیدمهدی موسوی، شهلا شهبازی حصاری، کمال شفیعی و مریم زندی تجلیل شد.

    برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

    ورود یا ثبت‌نام