loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نویسنده کتاب «زندان الرشید» به علت جراحات شیمیایی بستری شد

انتشارات مرتبط : کتاب فردا

نویسندگان مرتبط : محمدمهدی بهداروند

حجت الاسلام بهداروند نویسنده کتاب «زندان الرشید» به خاطر بروز عوارض حملات شیمیایی رژیم صدام، راهی بیمارستان شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

یکشنبه 30 فروردین 1394

حجت الاسلام محمد مهدی بهداروند نویسنده و راوی دفاع مقدس و برگزیده هفتمین دوره جایزه ادبی «جلال آل احمد» به علت بروز جراحات شیمیایی تحت عمل جراحی قرار گرفته و اکنون در منزل به سر می برد.

وی گفت: من از ناحیه ریه دچار آسیب شیمیایی شده ام که این عارضه به صفرا زد و دچار دردی در این ناحیه شدم.

بهداورند گفت: در این اواخر صفرای من عفونی شد و پس از انجام آزمایش عنوان شد که دیگر جای ترمیم وجود ندارد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم.

او اضافه کرد: چهارشنب هفته گذشته (19 فروردین) در یک بیمارستان فوق تخصصی عمل شدم که به لطف الهی عمل خوبی بود و پنجشنبه 20 فروردین نیز مرخص شدم و پس از آن در منزل استراحت می کنم. اکنون درد دارم و دارو مصرف می کنم و از مردم می خواهم تا دعا برایم کنند و بهبودی حاصل شود.

نویسنده «زندان الرشید» گفت: من یکبار در عملیات خیبر و یک مرتبه هم در عملیات والفجر 10 در منطقه حلبچه مورد حمله شیمیایی قرار گرفتم.

«پاتوق کتاب فردا» برای این رزمنده و نویسنده دفاع مقدس و تمام رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس آرزوی سلامتی می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط