loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آن بیست و سه نفر» چگونه به دست رهبر انقلاب رسید؟

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | احمد یوسف زاده | محمدجواد حجتی کرمانی

نویسنده «آن بیست و سه نفر» گفت: حجت الاسلام حجتی کرمانی گفت من گاهی توفیق دیدار رهبر انقلاب را پیدا می کنم، کتاب را بدهید تا من برایشان ببرم. با توجه به رابطه ای که حجت الاسلام حجتی کرمانی با رهبر انقلاب داشتند کتاب را به ایشان رساندند.

دوشنبه 14 اردیبهشت 1394

احمد یوسف زاده نویسنده و راوی کتاب «آن بیست و سه نفر» که عصر پنجشنبه از تقریظ رهبر انقلاب بر این کتاب رونمایی شد، در گفت وگویی، از نحوه رسیدن کتابش به دست رهبر انقلاب اینطور یاد کرد و گفت: فکر نمی کردم که کتاب به دست رهبر انقلاب برسد.

*کتاب چگونه به دست رهبر انقلاب رسید

وی افزود: «آن بیست و سه نفر» توسط حجت الاسلام محمد جواد حجتی کرمانی به دست رهبر انقلاب رسید. وی پیش از نوروز برای سخنرانی و خاطره گویی از روزهای انقلاب به دانشگاه شهید باهنر کرمان آمده بود که کتاب را به دست ایشان رساندیم و روز بعد در دیداری مجدد او به من گفت من بخشی از کتاب شما را خواندم، این کتاب از کتاب های خوب و معروف خواهد شد.

نویسنده «آن بیست و سه نفر» در ادامه گفت: حجت الاسلام حجتی کرمانی بعد گفت من گاهی توفیق دیدار مقام معظم رهبری را پیدا می کنم، یک جلد از این کتاب را بدهید تا من برایشان ببرم و من هم این کار را کردم. با توجه به رابطه ای که حجت الاسلام حجتی کرمانی از دیرباز با رهبر انقلاب داشتند کتاب را به ایشان رساندند.

یوسف زاده اضافه کرد: 15 فروردین از دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با من تماس گرفته شد و خبر این تقریظ را به من دادند که قرار شد رسانه ای نشود تا اطلاع رسانی عمومی شود.

او افزود: رهبر انقلاب در این تقریظ  با بیان واژه های متعددی چون شیوا، جذاب و یا هنرمندانه و عنوان نویسنده خوش ذوق به من لطف کرده بودند. همچنین با عبارتی چون مردان کم سال اما پر همت، اعضای گروه 23 نفر را ستوده بودند و با تعبیر شاعرانه و زیبایی چون منشور هفت رنگ، استان کرمان را ستایش کرده بودند. این تقریظ هم برای من و هم برای استان کرمان اتفاق شیرینی بود.

*ماجراهای «اردوگاه اطفال» بعد از «آن بیست و سه نفر»

یوسف زاده در ادامه به ادامه ماجراهای کتاب اشاره کرد و گفت: برای اتمام قضیه این کتاب که تنها 8 ماه از دوره اسارت است و با توجه به اینکه خواننده می خواهد بداند بعد از این 8 ماه چه می شود، در نظر دارم که ادامه ماجرای این بیست و سه نفر در طول اسارت را بنویسم. البته دیگر این کتاب، ادامه «آن بیست و سه نفر» نیست بلکه در سطح اردوگاهی است، یعنی عراقی ها بعد از روبرو شدن با گروه نوجوانان تصمیم گرفتند یک اردوگاه را به اسرای نوجوان اختصاص دهند و تمام نوجوانان را که تعدادشان حدود 300 - 400 نفر بود را در اردوگاهی به نام «اردوگاه اطفال» جمع آوری کنند. در ادامه و در کتاب بعدی دیگر با 23 نفر روبرو نیستیم بلکه با یک اردوگاه نوجوان مواجه هستیم.

وی در پایان گفت: در بخش سوم هم سال های پایانی اسارت که ما به اردوگاه موصل منتقل شدیم را روایت خواهم کرد. که این بخش منوط به اتمام بخش دوم و ماجراهای اردوگاه اطفال است که تاکنون حدود 80 درصد آن را نوشته ام و حتما تا پایان سال تمام خواهد شد و امید دارم که در نیمه اول سال آن را تمام کنم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط