loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتابی از رهبر انقلاب درباره حقوق بشر و آزادی در آلمان

سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، انتشارات م. هادیتک(m-haditec) با همکاری و پشتیبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برلین این کتاب ارزشمند را از فارسی به آلمانی ترجمه و منتشر کرده است.
در پشت جلد این کتاب آمده است: در لیبرالیسم غربی تفکر آزادی بشر از مبنایی نظیر مذهب یا خدا جداست. از این رو آنها آزادی را امری اعطاء شده از سوی خدا نمی‌دانند. هیچیک از آنان نمی‌گوید که آزادی چیزی است که خدا به انسانها هدیه کرده، بلکه بیشتر می‌کوشند سایر علل یا ریشه‌های فلسفی را برای آزادی بیابند. آنها بدین منظور برخی استدلال‌ها و منابع فلسفی را پیشنهاد و متفاوت‌ترین تفاسیر را عرضه کرده‌اند.
حقوق بشر در اسلام، تکامل در جهان غرب، حقوق بشر در تاریخ اسلام، پرسش‌هایی درباره واقعیت حقوق بشر، سازمان ملل متحد و حقوق بشر، صداقت حقوق بشر، علل ناکامی، بازگشت سیستم سلطه، احیاء حقوق بشر، حقوق بشر و انقلاب، حقوق بشر و اسلام، منشور آزادی، سخنان راهبردی درباره دانشگاه، اقدام علیه ارتجاع، ثمرات استقلال، مسئله آزادی، آزادی از طریق اسلام، آزادی فطری است و آزاد و مستقل اندیشیدن، از عناوین و سرفصل‌های این کتاب هستند.
این کتاب در 57 صفحه و با شماره شابک 978-3-939416-28-9 اکنون در کتابفروشی‌های آلمان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط