loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلیلی، توکلی و امیرخانی مهمانان دیروز پاتوق کتاب

نویسندگان مرتبط : رضا امیرخانی | یعقوب توکلی

دیروز (چهارشنبه) در ادامه سلسله نشستهای «پاتوق کتاب»، وحید جلیلی، سردیسر مجله راه و مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، رضا امیرخانی، نویسنده کتابهای «من او»، «بیوتن»، «ازبه» و «ارمیا» و... و رئیس سابق انجمن قلم ایران، استاد یعقوب توکلی، تاریخ نگار و مولف کتاب «سبک شناسی تاریخ نگاری معاصر ایران»، محمدحسین باقری، مدرس علوم سیاسی دانشگاه و نویسنده کتاب «مجلس شورای اسلامی از دیدگاه امام خمینی» و حجت الاسلام حمیدرضا غریب رضا، مدیر موسسه گفتگوی دینی قم در غرفه پاتوق کتاب حضور یافتند.
دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف در روزهای آینده میزبان شخصیت های علمی، فرهنگی و ادبی دیگری هم خواهد بود که حضور در نشست های روزانه این غرفه برای همه علاقمندان، مخاطبان کتاب و خبرنگاران، آزاد است.
در این غرفه، کارشناسان و فعالان فرهنگی به ارائه مشاوره کتاب هم می پردازند و هر روزه کارشناسانی جهت ارائه مشاوره به مخاطبان محترم در غرفه حاضر خواهند بودند.
غرفه دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف در راهرو 23 شبستان اصلی مصلی واقع شده است.

پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط