loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده‌ سخنان پیامبر اسلام(ص) با ترجمه رحماندوست

گزیده‌ای از سخنان پیامبر گرامی اسلام(ص) در کتابی با عنوان «پیامبر ما گفت» با ترجمه مصطفی رحماندوست از سوی موسسه نشر شهر منتشر شده است.
این کتاب احادیثی از حضرت محمد مصطفی(ص) را درباره موضوعات گوناگون به صورت متن عربی و ترجمه فارسی آن نقل کرده است.

احادیث این کتاب از سوی توسط گروهی از نویسندگان از جمله جعفر ابراهیمی، مصطفی رحماندوست، افسانه شعبان‌نژاد، اسدالله شعبانی، بیوک ملکی، شکوه قاسم‌نیا و بابک نیک‌طلب، انتخاب شده است.

از جمله احادیث این کتاب می‌توان به «مردم مثل دندانه‌های شانه با هم یکسانند»، «انسان صبور و شکیبا به آرزوهایش می‌رسد» و «هیچ کس حق ندارد به خاطر سختی‌های زندگی آرزوی مرگ کند» اشاره کرد.

«دانش، گنجینه‌هایی دارد، کلید در این گنجینه‌ها، پرسیدن است. بپرسید تا خدا به شما رحم و مهربانی کند. در مسیر دانش، خداوند به چهار نفر پاداش می دهد؛ کسی که سوالی می‌پرسد، کسی که دانشی را می‌آموزد، کسی که به سخنان آن دو گوش کند و کسی که آنها را دوست دارد» از دیگر احادیثی است که در این کتاب به آن اشاره شده است.

کتاب «پیامبر ما گفت» ازسوی موسسه نشر شهر در شمارگان 2000 نسخه، 97 صفحه و بهای 25000 ریال روانه بازار نشر شده است.

دوشنبه 11 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط