loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غفلت و رسانه‌های فراگیر

نویسندگان مرتبط : یوسفعلی میرشکاک

«غفلت و رسانه‌های فراگیر» عنوان مجموعه مقالات یوسفعلی میرشکاک است که حدود 19 سال پیش منتشر شد و هم‌اکنون در چاپی مجدد روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش شبکه ایران، «غفلت و رسانه‌های فراگیر» که مقاله‌های یوسفعلی میرشکاک درباره رسانه و موضوعات مرتبط با آن است، پیش از این در سال 1369 توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شده بود.

میرشکاک اما با گذشت این سال‌ها، در چاپ جدید کتاب هیچ تغییری اعمال نکرده و ترجیح داده است که این کتاب بدون کم و کاست مانند چاپ نخست، منتشر ‌شود.

وی در مقدمه‌ای که بر چاپ اخیر کتابش نوشته به این نکته، این‌گونه اشاره کرده است که میان من و اغلب مضامین این دفتر فاصله افتاده است. ولی او جرح و تعدیل و بازنویسی آنها را جایز نمی‌داند؛ چرا که با این تغییر رسم امانتداری زیر پا گذاشته می‌شود و از انجا که نسبتی بین این مقالات و زمان نشر آن‌ها وجود دارد، در صورت بازنویسی این نسبت دچار اخلال می‌شود.

در این کتاب 10 مقاله در 127 صفحه منتشر شده است که برخی عناوین مقالات عبارتند از: هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن، غفلت و رسانه‌های فراگیر، کنش‌پذیری در شرق و غرب، دیدار و شنیدار، اهل راز و شعبده ماهواره.

کتاب حاضر که از تولیدات مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است در 127 صفحه قطع رقعی و با قیمت 2 هزار و 400 تومان، در تیراژ 2 هزار و 500 نسخه منتشر شده است.

از این نویسنده، شاعر و طنزپرداز آثار زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق موجود و قابل تهیه است. از میرشکاک مقالات زیادی در مجلات سوره و راه نیز منتشر شده است:
کتاب طنز (4)
کتاب طنز (3)
کتاب طنز (1)
کتاب طنز (2)
دیپلمات نامه
زخم بی بهبود
فرامرز نامه

یکشنبه 27 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط