loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدیدچاپی های دفاع مقدس

نه عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس همزمان با روزهای پایان سال جاری از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، همزمان با روزهای پایانی سال مؤسسه انتشارات سوره مهر 9 عنوان از آثار منتشرشده در حوزه دفاع مقدس در سال جاری را با عنوان «یادداشت‌های سفر صیاد شیرازی» و «نوشتم تا بماند» از محسن کاظمی، «دریا خانم» و «گزارش سفر به خاک هویزه» از سید قاسم یاحسینی، «هنگ ترسوها» از محمدحسن مقیسه، «همپای صاعقه» از حسین بهزاد و گلعلی بابایی، «گداخته» نوشته رضا خدابنده، «زندگی خوب بود» از حسن رحیم‌پور و«بارانهای هفت تپه» نوشته حسن و حسین شیردل را مورد تجدید چاپ قرار می‌دهد.

کتاب‌های «نوشتم تا بماند» شامل یادداشت های روزانه آیت‌الله جمی امام جمعه آبادان در زمان جنگ و «یادداشتهای سفر صیاد شیرازی» شامل یادداشتهای مربوط به مأموریت‌هاى میدانى و تحقیقاتى شهید صیاد شیرازی در سال‌های جنگ تحمیلی با هدف ثبت دقیق برخى ‏از وقایع جنگ ایران و عراق است که ارائه دهنده گزارشی از شخصیت شهید صیاد شیرازی نیز هست و توسط محسن کاظمی تدوین شده است. این دو اثر به ترتیب با چاپ سوم و چهارم منتشر می‌شوند.

کتاب «همپای صاعقه» نیز شامل کارنامه عملیاتی لشکر27 محمد رسول‌الله و دوران فرماندهی احمد متوسلیان است. چاپ دهم و یازدهم این کتاب به صورت همزمان منتشر خواهد شد.

کتاب «زندگی خوب بود» نیز خاطرات 15 روزه حسن رحیم‌پور نویسنده کتاب از مأموریت در یک بیمارستان ‏صحرایى در منطقه بستان با سِمَت مسئول بانک خون در مقدماتی عملیات والفجر است که به چاپ سوم منتشر می‌شود.

کتاب «هنگ ترسوها» هم خاطرات فرماندهى از گروهان هنگ 1 تیپ 413 عراق، که ‏در زمان جنگ ایران و عراق در عملیات کربلاى 5 به‏ نیروهاى ایرانى پناهنده شده است. این کتاب با چاپ دوم منتشر می‌شود.

کتاب «دریا خانم» نیز شامل خاطرات آذر علامه‌زاده از سال‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که در آن راوی سرگردانی‌ها و رنج‌های یک زن در سال‌های جنگ که تمام زندگی خود را متلاشی شده می‌بیند، روایت می‌کند به همراه کتاب «گزارش به خاک هویزه» که بر اساس خاطرات سردار یوسف شریفی، بسیجی و همرزم شهید حسین علم‌الهدی در شش ماه اول جنگ تألیف است برای دومین بار از سوی این ناشر در دست انتشار قرار گرفته است.

«گداخته» نیز شامل خاطرات یک رزمنده ایرانی است که در سال 59 در آبادان به اسارات عراقی ها درآمده است. این کتاب به چگونگی اسارت و خاطرات مربوط به دوران زندگی در اردوگاه‌های عراق تا زمان آزادی در سال 69 می پردازد که برای دومین‌بار از سوی این ناشر روانه بازار می‌شود.

سه‌شنبه 11 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط