loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقبال مخاطبان پنجمین دوره «کتاب و زندگی» را تمدید کرد

انتشارات مرتبط : کتاب جمکران

بنا به اعلام دبیرخانه پنجمین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با توجه به استقبال مخاطبان تا پایان دی ماه تمدید شد.

یکشنبه 3 دی 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، مهلت شرکت در پنجمین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با اعلام دبیرخانه آن، تمدید و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان دی ماه سال جاری می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه «کتاب و زندگی» که پنجمین دوره آن در حال برگزاری است پیش از این توانسته کتاب های مختلفی را به مخاطبان معرفی کند و شمارگان قابل توجهی از آنها را رد سطح کشور توزیع کند.

این دوره از مسابقه ویژه پاسداشت شهید محسن حججی با محوریت کتاب «دخیل عشق» نوشتۀ مریم بصیری از انتشارات کتاب جمکران برگزار شده است.

پنجمین دوره مسابقه کتاب و زندگی از ابتدای پاییز آغاز شده و قرار بود که تا پایان آذرماه به اتمام برسد، اما به دلیل استقبال مخاطبان از این دوره جشنواره، دبیرخانه مسابقه زمان شرکت در آن را تا پایان دی ماه تمدید کرده است.

«دخیل عشق» نوشته مریم بصیری داستان زندگی انسان های آرمان خواه در دنیای امروز است. «حوریه» شخصیت اصلی این کتاب است که موضوع کتاب درخصوص نذر او شکل می گیرد؛ او نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند. کتاب از فضای یک آسایشگاه جانبازان و معرفی شخصیتی به اسم «رضا»، جانباز دو پا و یک دست و داستان دل بستگی حوریه به او آغاز می شود. نویسنده در این کتاب به خوبی داستان عاشق شدن حوریه و زندگی پرفراز و نشیب او را به تصویر می کشد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط