loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

12 رمان جدید با موضوع انقلاب

«محسن مومنی» از انتشار 12 رمان جدید از نویسندگان ادبیات انقلاب اسلامی و ارائه آن در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

«محسن مومنی»، مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، در پاسخ به شایعات مطرح‌شده در ارتباط با ریاست احتمالی وی بر حوزه هنری گفت: من هیچ تمایلی به دامن زدن به این نوع از بحث‌ها ندارم و اساساً من نباید به این موضوع جواب بدهم. احساس من این است که باید بیشتر از وارد شدن به صحبت درباره این مسائل به کارکردن بپردازیم.

وی در ارتباط با برنامه‌های این دفتر در سال‌جدید اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری مقام معظم رهبری در ارتباط با سال جدید و برای نیل به آن به نظرم بیشتر از آنکه ما نیاز به حرف زدن داشته باشیم، نیاز به کارکردن داریم و فعالیت مرکز آفرینش‌ها نیز در سال جدید معطوف به همین موضوع شده است.

وی افزود: مخاطبان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در سال جدید شاهد یک تحول عمده در حوزه ادبیات کودک و نوجوان خواهند بود. برنامه ما در واقع معطوف به این نکته است که در حوزه رمان و شعر کودک و نوجوان انقلاب اسلامی در سال جدید به تحول و اساسی را در برابر مخاطبانمان می‌گشاید. در حوزه رمان نیز در ایام نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال 12 رمان جدید از نویسندگان ادبیات انقلاب منتشر و ارائه خواهد شد که البته این احتمال وجود دارد که برخی از آن‌ها در ایام پس از نمایشگاه رونمایی و معرفی شوند.

مومنی همچنین از انتشار مجموعه سوم ده جلدی شعر جوان از سوی این مرکز در سال جاری خبر داد و افزود: آنچه به عنوان تولیدات این مرکز منتشر می‌شود همگی منطبق با اخلاق و ارزش‌های حاکم بر جامعه است. آثار نویسندگان انقلاب اسلامی نیز که در قالب‌های مختلف ادبی در مرکز تولید می‌شوند همواره در چهارچوب اخلاق و ایجاد امید و آینده روشن بوده است که جوهر نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری نیز هست.

گفتنی است غالب کتابهای مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می شود در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب قابل تهیه و عرضه است.

یکشنبه 29 فروردین 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط