loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دلبری یک کتاب در کمتر از ۴۰ روز از بازار کتاب

انتشارات مرتبط : روایت فتح

کتاب «قصه دلبری» ماجراهای زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی از زبان همسرش به چاپ دوم رسید.

یکشنبه 20 اسفند 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، چاپ دوم کتاب «قصه دلبری» روایت همسر شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی به قلم محمدعلی جعفری از سوی انتشارات روایت فتح در کمتر از چهل روز روانه کتابفروشی ها شد.

در بخشی از این کتاب آمده: «از تیپش خوشم نمی آمد. دانشگاه را با خط مقدم جبهه اشتباه گرفته بود. شلوار شش جیب پلنگی گشاد می پوشید با پیراهن بلند یقه گرد سه دکمه و آستین بدون مچ که می انداخت روی شلوار. در فصل سرما با اورکت سپاهی اش تابلو بود. یک کیف برزنتی کوله مانند یک وری می انداخت روی شانه اش، شبیه موقع اعزام رزمنده های زمان جنگ. وقتی راه می رفت، کفش هایش را روی زمین می کشید. ابایی هم نداشت در دانشگاه سرش را با چفیه ببندد.

از وقتی پایم به بسیج دانشگاه باز شد، بیشتر می دیدمش. به دوستانم می گفتم: «این یارو انگار با ماشین زمان رفته وسط دهۀ شصت پیاده شده و همون جا مونده!»

چاپ دوم کتاب «قصه دلبری» روایتی از زندگی شهید محمدخانی اثر قلم محمدعلی جعفری در 160 صفحه بات قیمت 15 هزار 500 تومان از سوی نشر روایت فتح منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط