loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرضه جدیدترین آثار آیت الله حائری شیرازی در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : محمود گلابدره ای | محمدصادق (محی الدین) حائری شیرازی

شنبه 15 اردیبهشت 1397

عرضه جدیدترین آثار آیت الله حائری شیرازی در نمایشگاه کتاب

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، انتشارات معارف با 1270 عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر شده که از این تعداد 50 عنوان کتاب چاپ اول این انتشارات است.

آینه تمام نما، باعلی در صحرا، تحجرگرایی، نماز، حکومت جهانی خدا، تعلق، تربیت کودک، طریق بندگی 8 عنوان کتاب از مرحوم آیت الله محی الدین حائری شیرازی است که برای اولین بار نشر معارف در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است.

دال، لحظه های انقلاب، چلچه ها، آقا جلال، لنده قناری از آثار مرحوم محمود گلاب دره ای نیز از دیگر آثار جدید این انتشارات است.

کتاب های این انتشارات با تخفیف 15درصدی به مخاطبان عرضه می شود.غرفه انتشارات معارف در شبستان مصلی، راهرو11/1 غرفه 12واقع شده است. سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از 12 اردیبهشت ماه، به مدت 10 روز میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در مصلی امام خمینی(ره) است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط