loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات مرتبط : کتاب فردا

نشر کتاب فردا در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران میزبان شما می باشد. آدرس غرفه انتشارات کتاب فردا: شبستان اصلی / راهرو 22 / غرفه 22.

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

نشر کتاب فردا در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران میزبان شما می باشد. آدرس غرفه انتشارات کتاب فردا: شبستان اصلی / راهرو 22 / غرفه 22.

برخی از تازه های نشر کتاب فردا عبارت اند از:

«کتاب کتاب: رهیافتی به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب درباره کتاب» ؛ «جهاد کبیر: مبانی دیپلماسی انقلابی از منظر قرآن کریم»؛ «نماد و اسطوره»؛ «جستارهایی در فقه حکومتی (فقه، حکومت، تمدن)» و ...

نشر کتاب فردا فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و تاکنون بیش از سی عنوان کتاب توسط این انتشارات به چاپ رسیده است که تمامی آن ها به چاپ­ های دوم و سوم رسیده و برخی از آثار موفق شده ­اند چاپ ششم را در طول سه سال تجربه کنند. تحول در علوم انسانی، فقه حکومتی، تحول حوزه­ های علمیه، الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی، انقلاب اسلامی، سنت غربی و نسبت ما با سنت و تجدد از جمله موضوعاتی است که نشر کتاب فردا مورد توجه خود قرار داده است.

کسب عنوان ناشر برگزیده پانزدهمین دوره کتاب سال حوزه در سال ۱۳۹۲ و ناشر تقدیرشده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۱۳۹۳ از جمله موفقیت­ های نشر کتاب فردا در سه سال آغازین فعالیت خود بوده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط