loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب کتاب: رهیافتی به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب درباره کتاب

انتشارات مرتبط : کتاب فردا

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397

کتاب ارزشمند و خواندنی «کتابِ کتاب» در ۶۱۶ صفحه ازسوی نشر کتاب فردا روانه بازار نشر شد. این کتاب، حاوی منظومه فکری رهبر معظم انقلاب درباره کتاب و کتابخوانی است.

ویژگی نخست «کتاب کتاب» این است که همۀ «بیانات مشروح» امام سیدعلی خامنه ای در موضوعات مرتبط با «کتاب و کتابخوانی» را استخراج و طبقه بندی کرده است که کاملاً بی سابقه و در جای خود جالب است. حجم کتاب به حدی است که بسیاری از فعالان حوزۀ کتاب و کتابخوانی، از اینکه حضرت آقا این حجم بیانات در این حوزه دارند، شگفت زده شدند!

در این کتاب سعی شده است براساس تجارب قبلی در این حوزه، نمودار درختی موضوعی با ساختاری کاملاً منطقی ترسیم شود؛ بدین ترتیب خوانندگانِ بادقت و حرفه ای تر، می توانند علاوه بر مطالعۀ نظرهای حضرت آقا در جزئیاتِ موضوعات مرتبط با کتاب و کتابخوانی، با شاکله و کلیت «نظام فکری » ایشان در این موضوع نیز آشنا شوند.

ویژگی دیگر این کتاب، نگاه «راهبردی » به موضوع کتاب و کتابخوانی است. این نگاه، فراتر از نگاه «شخصی» حداکثر عرضۀ یک سری «راهکارهای موردی» است که در بیشتر کتاب های منتشرشده در این حوزه مدّ نظر قرار گرفته است.

«کتاب کتاب» کتابی مفید و خواندنی برای کتابداران، کتابیاران، کتابخوانان، نویسندگان، مترجمان و ویراستاران است.
همچنین خواندن این کتاب را به مسئولان و سیاستگذاران فرهنگی کشور توصیه می کنیم.

برای خرید اینترنتی این کتاب اینجا را کلیک کنید.

مرکز توزیع: قم - میدان بسیج، خیابان ایرانی، کوچه 4 - پلاک 21 - تلفن: 37746992 - 025

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط