loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«می خوام یه داداش بخرم» با شعر های کودکانه

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : طیبه رضوانی

«می خوام یه داداش بخرم » سروده هایی از طیبه رضوانی برای کودکان است که به علاقه مندان کتاب معرفی می شود.

یکشنبه 31 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، رضوانی درباره این مجموعه گفت: اعم شعرهای این کتاب با مضامین مختلف و متفاوت برای گروه سنی پیش دبستانی سروده شده است.

وی ادامه داد: مجموعه «می خوام یه داداش بخرم » حاوی 10 عنوان شعر است که «ساعت خروسی»، «آقای مورچه»، «بزبزک زنگوله پا»، «موبایل بابا» عناوین برخی از شعرها هستند.

رضوانی همچنین درباره فرم زبان شعرها گفت: شعرها بیشتر به زبان محاوره سروده شده، مفاهیم شعرها با توجه به دنیای کودکان سروده شده اند.

این شاعر همچنین درباره تفاوت های شعر خردسال با شعر کودک اظهار داشت: زبان شعر خردسال بر خلاف شعر کودک که دارای زبان معیار است اصولا به زبان محاوره باید نزدیک باشد که از این حیث کار برای شاعر خردسال آسان تر است اما سوژه یابی و تطبیق مفاهیم در شعر خردسال کار را برای شاعر این حوزه سخت می کند.

در یکی از شعر های این مجموعه شاعر اینگونه سروده است:

رو ماشین بابا جون

یه گربهه نشسته

فکر می کنم که خوابه

چون که چشاشو بسته

روی شیشه یه عالم

نقاشی از پاهاشه

شاید که فکر می کنه این ماشین باباشه

«می خوام یه داداش بخرم» که در سال 94 منتشر شده است در 27صفحه ، در قطع خشتی و با قیمت 8000هزار تومان در اختیار علاقه مندان کتاب قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط