loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برانگیختن خلاقیت دانش آموزان؛ روش های عملی برای ارتقای تفکر خلاق

انتشارات مرتبط : به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

به نشر برای نخستین بار کتاب «برانگیختن خلاقیت دانش آموزان» را در قالب یکی دیگر از کتاب های روان شناسی این انتشارات منتشر و روانه بازار کرده است.

چهارشنبه 24 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا، به نقل از روابط عمومی به نشر، «برانگیختن خلاقیت دانش آموزان» عنوان کتابی است به قلم «پتی دراپو» که علی سعیدی و ابوالقاسم بهجت آن را به زبان فارسی ترجمه کرده اند.
نویسنده در پیش گفتار این کتاب اینطور می نویسد: «این کتاب را به سه دلیل خیلی خاص نوشته ام: اول، برای کمک به معلمان که به دانش آموزان بیشتری توجه کنند؛ دوم، برای ارائه راهبردها و ابزارهایی که تفکر خلاق و نتایج خلاق را تقویت می کند؛ و سوم، برای معلمان که چگونه می توانند از خلاقیت در کلاس های درس خود استفاده کنند.»
این کتاب به معلمان مبنایی منطقی می دهد که چرا خلاقیت در تعلیم و تربیت مهم است و نیز ابزارها و راهبردهایی در اختیار قرار می دهد که به آن ها کمک می کند تا خلاقیت ارادی و آگاهانه را در کلاس خود ایجاد کنند. همچنین این کتاب یک «نقشه راه خلاقیت» به دست می دهد که از محیط کلاس درس شروع می شود و در چهار مسیر فعل ها و عبارت های مربوط به مهارت تفکر، راهبردها، نوآوری و حل مسئله خلاق و نتایج و آثار آن امتداد می یابد.
نویسنده در این کتاب ۴۰ راهبرد ساده و کاربردی به مخاطب ارائه می دهد که درس های خلاقیت را با اهداف برنامه درسی هماهنگ و روش های مختلفی برای طراحی درس های خلاق پیشنهاد می کند و نشان می دهد چگونه می توان درس ها را برای ترویج تفکر خلاق تغییر داد.
به نشر این کتاب ۳۳۶ صفحه ای را در قطع وزیری با تیراژ یک هزار نسخه منتشر کرده و با قیمت ۲۰۰ هزار ریال در دسترس مخاطبان قرار داده است.
علاقه مندان برای تهیه این کتاب و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع رسانی به نشر از طریق پیام‎رسان های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط