loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آیینه در کربلا» سنگری

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سنگری

«محمد‌رضا سنگری» از تألیف و انتشار دو اثر تازه، به نام‌ «آیینه در کربلا» و اثری با محتوای ادبیات دفاع مقدس تا پایان سال جاری خبر داد.

شنبه 9 مرداد 1389

«محمد‌رضا سنگری»، نویسنده، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با بیان این مطلب گفت:«آیینه در کربلا» عنوان اثر تازه‌ای از من است که به زودی منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که در این کتاب با نگاهی متفاوت به تاریخ عاشورا پرداخته‌ام، گفت: پس از انتشار کتاب سه جلدی «آیینه‌داران آفتاب» که نگاهی ادبی ـ پژوهشی به شخصیت اصحاب امام حسین(ع) دارد، تصمیم گرفتم تاریخ عاشورا را از منظر عبرت دوباره بازبینی کنم.

سنگری افزود: در نگارش این اثر تلاش کردم حادثه عاشورا را تنها به عنوان یک رویداد تاریخی نگاه نکنم، بلکه به بررسی این نکته بپردازم که عاشورا امروز برای ما چه پیامی دارد و هر کدام از ما در کجای کربلا می‌تواند به ایفای نقش بپردازد.

این نویسنده تصریح کرد: نگارش «آیینه در کربلا» هم‌اکنون به اتمام رسیده است و تلاش می‌کنم آن را تا پایان سال جاری از سوی یکی از انتشارات حوزه عاشورا منتشر کنم.

سنگری در پایان از نگارش ادبیات دفاع مقدس خبر داد و گفت: به دلیل خالی بودن کتابی با محتوای ادبیات دفاع مقدس، هم‌اکنون مشغول نگارش اثری برای تدریس ادبیات دفاع مقدس در دانشگاه‌ها هستم که پیش‌بینی می‌شود تا چند ماه دیگر به پایان رسد.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
آینه داران آفتاب (دوره دو جلدی)
راز رشید
عاشورایی ها
عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس - جلد اول
عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس - جلد دوم
ماه در آب
چهل روز عاشقانه

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط