loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقبال فراوان نسل جوان از آثار شهید چمران

نویسندگان مرتبط : مصطفی چمران

مدیر داخلی بنیاد شهید چمران گفت: کتاب انسان و خدا شهید چمران از سال 1363 چاپ می‌شود و اخیرا استقبال از این کتاب به خصوص میان قشر دانشجو بسیار زیاد شده است.

زبرجدی مدیر داخلی بنیاد شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره فعالیت‌های این بنیاد در نمایشگاه کتاب گفت: ما امسال با 12 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب شرکت کردیم که یکی از این کتاب‌ها امسال منتشر شده و گردآوری دست‌نوشته‌های شهید چمران با تدوین برابر ایشان است.
وی درباره استقبال از کتاب‌ها اظهار داشت: استقبال از کتاب‌های شهید چمران بسیار عالی است. «انسان و خدا» این شهید از سال 1363 چاپ می‌شود و اخیرا استقبال از این کتاب به خصوص میان قشر دانشجو بیشتر شده و تاکنون 150 هزار جلد از آن چاپ شده است.
مدیر داخلی بنیاد شهید چمران اظهار داشت: این کتاب مجموعه یادداشت‌های شهید چمران است که تاکنون 26 بار تجدید چاپ شده است و امسال هم کتاب «حماسه عشق و عرفان» را از شهید چمران منتشر کرده‌ایم. البته استقبال از این کتاب سالهای بعد خودش را نشان می‌دهد چون فرصتی برای شناخته شدن آن لازم است.
وی افزود: نیاش‌های شهید چمران هم نسبت به سالهای گذشته با استقبال بیشتری مواجه شده است.
زبرجدی درباره وضعیت نمایشگاه کتاب امسال نسبت به پارسال گفت: امسال نسبت به سال گذشته نمایشگاه‌ مرتب‌تر شده است و کلا هر سال وضعیت نمایشگاه بهتر می‌شود البته مشکلاتی هم وجود دارد مثل نبود پارکینگ برای ناشرها که مربوط به شرایط ساخت و ساز مصلی می‌شود. مسائل حاشیه‌ای مثل مشکلات باربرها هم وجود دارد مثل این مشکل که کمیت باربرها کمتر شده‌اند.
وی درباره فعالیت‌های چند رسانه‌ای این مؤسسه اظهار داشت: ما 5 عنوان سی‌دی داریم که متن کتاب‌های شهید چمران است. نیایش‌های شهید چمران به صورت صوتی تولید کرده‌ایم. همچنین این مؤسسه نرم‌افزاری تولید کرده است که حاوی متن کل کتاب‌های شهید چمران، 600 قطعه عکس، 50 قطعه دست‌نوشته و زندگینامه آن شهید را دارد.

پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط