loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

6 کتاب درباره سیره و سبک زندگی حاج قاسم را بشنوید و بخوانید

مدیر اداره کتاب بسیج گفت: 6 عنوان از بهترین کتاب‌های سیره و سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب کتاب، نرم افزار و کتاب صوتی ازطریق نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها در دسترس عموم قرار گرفت.

یکشنبه 7 دی 1399

محمدجعفر کبریایی مدیر اداره کتاب بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ضمن معرفی عناوین بهترین کتاب‌های سیره و سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این کتاب‌ها در 6 عنوان «سلیمانی عزیز» در قالب خاطرات کوتاه از شهید سلیمانی به نویسندگی مهدی قربانی از انتشارات حماسه یاران، «مدرسه درس آموز حاج قاسم» در قالب درس‌های مکتب حاج قاسم، ویژه نوجوانان به نویسندگی محمد جان نثار، «قهرمان من» در قالب سرگرمی کودک از انتشارات رواق اندیشه، «متولد مارس» در قالب خاطرات کوتاه و تصاویر از سال‌های پایانی زندگی شهید سلیمانی و جنگ با داعش به نویسندگی علی اکبری مزد‌آبادی از انتشارات یازهرا (س)، «این مرد پایان ندارد» در قالب داستان‌ها و تصاویر به نویسندگی سیدعلی بنی‌لوحی از انتشارات راه بهشت، «مالک زمان» در قالب خاطرات و داستان‌های کوتاه از انتشارات گروه شهید ابراهیم هادی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید کتاب‌ها به سایت پاتوق کتاب فردا به آدرس bookroom.ir و تهیه نسخه دیجیتال به سایت و اپلیکیشن طاقچه و شنیدن کتاب صوتی «سلیمانی عزیز» و «متولد مارس» به اپلیکیشن نوار مراجعه کنند.

کبریایی در ادامه افزود: فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و علاقه‌مندان به سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، جهت ترویج و تبلیغ مکتب حاج قاسم می‌توانند کتب معرفی شده را خریداری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد سازمان بسیج مستضعفین در سال‌های گذشته در امر ترویج و معرفی کتاب خوب و اثرگذار، امیدواریم از این طریق اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی برای عموم مردم تبیین و از ظرفیت عظیم و با انگیزه بسیج در تبلیغ و ترویج کتب بهره‌برداری لازم انجام شود.

برای مشاهده کتاب های پویش «در مکتب حاج قاسم» اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط