loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از چیزی نمی‌ترسیدم؛ زندگی نامه خودنوشت شهید حاج قاسم سلیمانی، از کودکی تا 22 سالگی

انتشارات مرتبط : مکتب حاج قاسم

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | قاسم سلیمانی

پنجشنبه 18 دی 1399

زندگی نامه خودنوشت شهید حاج قاسم سلیمانی؛ از کودکی تا 22 سالگی

بخش از پیشگفتار کتاب:
این متن ویژه پر است از نکته های کاربردی برای خودسازی. زبان و بیان متن هم آن قدر زلال و صادق است که هر خواننده ای را با خود همراه می کند. این دست نوشته کوتاه جنبه هایی ناگفته از اسطوره بلندهمت و ستاره محبوب عصر را نشان می دهد، تا او را از دوردست های شکل گیری شخصیتش بشناسیم: از کودکی تا 22 سالگی قاسم سلیمانی.


«از چیزی نمی ترسیدم» نخستین کتابی است که به قلم این شهید سرافراز، سپهبد قاسم سلیمانی، منتشر می شود. نام کتاب برآمده از مضمونی است پرتکرار در متن اثر و نیز هم سوست با پررنگ ترین صفت هویتی او در ذهن و ضمیر مردمان و رسانه ها و حکومت های دنیا.


شاید این زندگی نامه ناتمام حجم زیادی نداشته باشد؛ اما ویژگی های برجسته ای دارد؛ متن زندگی نامه را خود حاج قاسم نوشته است و در واقع سند دست اول به حساب می آید. روایت او پر از جزئیات است و سرشار از تصاویر دقیق ذهنی، با زبانی صمیمی، آنانی که او را فقط سردار جنگاور و دلاور شناخته اند، شاید باور نکنند که این قلم و روایت اصالتا از آن آن مرد باشد.

کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» در 169 صفحه با قیمت 22 هزار تومان توسط انتشارات «مکتب حاج قاسم» منتشر شده است.

برای پیش خرید کتاب «از چیزی نمی‌ ترسیدم» روی این لینک کلیک کنید.

ارسال کتاب از 23 دی انجام خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط