loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهاد اقتصادی در دومین ویژه‌نامه «فرهنگ عمومی»

دومین ویژه‌نامه فرهنگ عمومی با هدف بررسی «رسالت فرهنگ در سال جهاد اقتصادی» منتشر شد.به گزارش شبکه ایران، در دومین ویژه‌نامه فرهنگ عمومی که با مدیر مسئولی منصور واعظی و سردبیری امیرحسن خواجوی منتشر شده است؛ یادداشت‌ها و گفتا‌رهایی از: سید محمد حسینی، منصور واعظی، سید عباس معارف، شهید مرتضی مطهری، محمد رجبی، حجت‌الاسلام سید‌مهدی میر‌باقری، عماد افروغ، سعید زیبا کلام، شاپور رواسانی، ایرج راد، بهزاد فرهانی، عبدالحسین مختاباد، جواد اردکانی، منوچهر آشتیانی، احمد شاکری، مازیار ناظمی، علی معلم، علیرضا قزوه، ابراهیم فیاض، مهدی فقیه، مسعود ده‌نمکی، کریم مجتهدی، ابراهیم نبوی، حجت‌الاسلام احمد رهدار و . . . وجود دارد.

این ویژه‌نامه در بخش‌های افق، تبلور عدالت‌خواهی، شورا در خدمت اقتصاد، جهاد اقتصادی، تفکر آمادگرا، اقتصاد هنر، قلم در خدمت جهاد اقتصادی و فرهنگ اقتصادی به گفت‌وگو و با اهالی هنر و اندیشه درباره عنوان سال 90 یعنی جهاد اقتصادی و راهکار‌های تحقق آن پرداخته است.

در قسمتی از سرمقاله این ویژه‌نامه به قلم منصور واعظی آمده است: حرکت ملت ایران در چارچوب آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه برآمده از آن، از ابتدا تا امروز یک حرکت توفنده تکاملی عدالت طلبانه و ظلم ستیزانه موفق رو به جلو و سال به سال بر دستاور‌دهای و پیروزی‌های خیره کننده آن افزوده شده است. ملت ایران بیش از سه دهه است که جهاد مستمر پیروزمندانه علیه استکبار مدرنیستی را در عرصه‌ها و قلمرو‌های مختلف تجربه کرده و پیش می‌برد. در ذات مفهموم «جهاد» تاکید بر نحوه کوشش و مقابله با دشمن وجود دارد و آنچه مردم و نظام اسلامی در حدود سی و سه سال گذشته تجربه کرده‌اند به معنای راستین کلمه یک جهاد بوده است.

این نشریه در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع می شود.

شنبه 8 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط