loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طلوع «ستاره بی نشان» در کتابفروشی‌ها

«ستاره بی نشان» عنوان کتابی است که براساس سرگذشت و خاطرات سردار شهید محمود اسدی‌پور، به قلم مرضیه و مائده اسماعیلی نوشته شده است. این اثر در قالب پنجمین کتاب از مجموعه «سرداران» به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «ستاره بی نشان» 5 فصل و 57 روایت دارد. در این بخش‌ها و روایت‌ها زندگی‌نامه شهید محمود اسدی‌پور از تولد تا شهادت در قالب داستان‌های کوتاه نوشته شده است.

محمود اسدی‌پور سال 1340 در شهر یزد به دنیا آمد. با پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران در آمد و پس از مدتی مسوولیت واحد تبلیغات سپاه اصفهان شد.

وی همچنین فرماندهی گردان یا زهرا (ص) از لشکر 14 امام حسین (ع) را بر عهده داشت و در عملیات والفجر 8 به همراه گردان خود حماسه‌ها آفرید. او سرانجام در 22 فروردین سال 1367 به شهادت رسید.

در قسمتی از کتاب «ستاره بی نشان»‌ آمده است: «تا بعد از شهادتش خانواده‌اش نمی‌دانستند که فرمانده است. دوست نداشت زبانزد مردم شود. کارهایش را به کسی نمی‌گفت، اهل تظاهر نبود. می‌خواست همه‌ کارهایش بی نام و نشان و با خلوص نیت باشد. آخر هم شهید شد بی نام و نشان، مثل بقیه‌ کارهایش.»

این کتاب در قطع رقعی کوچک و 79 صفحه، با شمارگان 3 هزار نسخه و بهای 24 هزار ریال از سوی نشر ستارگان درخشان به کتاب فروشی‌ها آمده است.

پنجشنبه 28 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط