loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار 3 مجموعه شعر آیینی از سوی نشر سپیده‌باوران

سه مجموعه از اشعار شاعران استان بوشهر با عنوان‌های «تلاوت‌ لب‌های تشنه»، «سبزهای اناری» و «به تعبیر لاله‌ها» توسط انتشارات سپیده‌باوران روانه بازار شد.

عابس قدسی، مدیر انتشارات سپیده‌باوران، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، از انتشار سه مجموعه شعر از اشعار شاعران استان بوشهر خبر داد و گفت: «تلاوت‌ لب‌های تشنه» گزیده اشعار عاشورایی، «سبزهای اناری» گزیده اشعار آیینی و «به تعبیر لاله‌ها» گزیده اشعار پایداری و دفاع مقدس، توسط انتشارات سپیده‌باوران به چاپ رسیده است.

قدسی گفت: محتوای مجموعه «تلاوت‌ لب‌های تشنه» سروده‌هایی است که شاعران بوشهری در آن‌ها، به طور خاص به وقایع کربلا پرداخته‌اند. این کار که اولین مجموعه گسترده و فراگیری است که در حوزه شعر عاشورایی استان بوشهر به چاپ می‌رسد در 188 صفحه، و با قیمت 38000 ریال منتشر شده است.

مدیر انتشارات سپیده‌باوران گفت: «سبزهای اناری» نیز با موضوع ائمه و اهل بیت(ع) در 302 صفحه با قیمت 58000 ریال در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که «به تعبیر لاله‌ها» نیز در 366 صفحه با قیمت 65000 ریال منتشر شده است، گفت: در این سه مجموعه که هر کدام با شمارگان هزار و100 نسخه به چاپ رسیده‌اند جمعاً اشعاری از نزدیک به صد شاعر گرد آورده شده است.

سه‌شنبه 29 آذر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط