loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سید عباس فاطمی

تهیه کننده تلویزیونی

ایشان خود را اینگونه معرفی کرده اند:
در این سالهای سپری شده از عمرم که هرگز دقیقه ای از آن تکرار نخواهد شد سراسر کار و تلاش و مطالعه و تحقیق و تجربه اندوزی در عرصه های مختلف بودم و اکنون بر این باورم که اگر یک مسیر مشخص را در زندگی انتخاب می کردم به صواب و صلاح نزدیک تر می بودم .
با اینحال از گذشته خود پشیمان نیستم ولی به حال دوستانی غبطه می خورم که از تجربیات دیگران بهره بردند و به تکرار آزمون و خطا متوسل نشدند.
تالیفاتی چند دارم که دو عنوان آن توسط انتشارات جهان کتاب در سالهای پایانی دهه 70 چاپ و چند کتاب آماده برای چاپ دارم که در صورت بدست آوردن فرصت به انتشار آنها اقدام خواهم کرد.
کتابها:
زندگی و مرگ جهان پهلوان تختی در آینه اسناد
شعبان جعفری در آینه اسناد
پروانگی یک شمع (زندگی و شهادت مهندس شهید سید علی محسنی )
کالبد شکافی یک رویداد (دلایل عزل آیت الله منتظری در سال 1368
انجمن حجتیه گذشته فحال و آینده
استراتژی آمریکا در خلیج فارس
در حال حاضر مدیریت فرهنگی در یک رسانه معتبر را بر عهده دارم. سریال هوش سیاه را در سال 89 روی آنتن شبکه سه سیما به کارگردانی مسعود آب پرور داشتم. در این سریال حسین یاری در کنار 85 بازیگر به ایفای نقش می پرداختند . فصل دوم این سریال توسط آرش قادری نگارش یافت.
  • زادروز
    1339
  • نام کامل
    سید عباس فاطمی نویسی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 29 بهمن 1392
  • شناسه
    15700
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی