loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امید کوره چی

امید کوره چی متولد سال 1361 ، نویسنده و داستان نویس ایرانی می باشد.
  • زادروز
    1361
  • ملیت
    ایرانی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 17 اسفند 1392
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402
  • شناسه
    15990
نظرات

رهگذر

در پاسخ به دوستانی که میگن اوراد و اذکار مضر نباشه، خود آقای کوره چی تو مصاحبه شون گفته بودن که همه شون تغییر داده شده و موثر نیستند و کارکردی ندارن.طوری نیست که بشه ازونها استفاده کرد.

21 فروردین 1399

ahmad

یعنی یه کتاب فروشی آنلاین پیدا نکردم همه نسخه ها کامل موجود باشه ؟؟ آخه مگه چقدر سخته !!!

14 مهر 1398

سلام همه نسخه های چه کتابی موجود نیست؟

ناشناسس

با سلام من نظرات رو خواندم اما خیلی موافق حرفا نبودم خب این کتاب ها خیلی جذاب هستند البته من لوسیا رو هنوز شروع نکردم اما هفت جن بسیار عالی بود و من اتفاقا از این که با این همه ریزه کاری درباره جادو ها و غیره نوشته شد لذت بردم شاید خیلی ها از این موضوع خوششون اومد من خیلی وقته دنبال همچین کتابی هستم خواهش می کنم بزارید روند کتاب ها همین طور پیش بره و نویسنده رو ناامید از نوشتن نکنید کسانی ک این کتاب رو می خونن حتما باید یه علاقه ای ب سحر و جادو داشته باشن این واقعا درسته ک هر کسی حوصله خوندن این چیز هارو نداره پس کلا کتاب رو کنار بزاره چون رمان دقیقا یعنی جزییات ینی مارو کاملا با اون مکان و کار ها آشنا کردن ک ما بتونیم تصور کنیم و من واقعا تصور می کردم و باعث بهتر فهمیدن من می شد من واقعا از نویسنده ممنونم این کتاب برام بسیار با ارزشه خواهش می کنم با همین جلد ها و با همین ریزه کاری ها و هیجانات و حتی مساعل شیطانی پیش برید هر چند واقعا شیطانی نیست ب نظرم ب اندازه کافی درباره دین نوشته شده کمی هم درباره این چیز ها دونستن ک عیبی نداره اگه کسی با این چیزا جذب شیطان بشه ک دیگه واقعا براش متاسفم منم نظرمو گفتم امیدوارم با نقد ها شما از ادامه کار پشیمون نشید با تشکر

8 خرداد 1397

م. حسینی

با سلام وتشکر از کتاب جذابی که تالیف نموده اید جای نگارشهای جوان پسند و پرجاذبه در میان آثار عرفان اسلامی خالی بود که خدا را شکر کتاب 7 جن نوشته شد .
و اما در عین ستایش زیبایی و قدرت قلم این دو کتاب، چند پیشنهاد و انتقاد برای نویسنده محترم دارم تا انشاالله با رفع نقایص در نوشته های بعدی آثاری فاخر تر از قبل ببینیم.
کتاب لو30یا و 7 جن ، هر دو بیش از هر چیز به تصویر سازی از روش کار عارفان کاذب و منحرف پرداخته که این در جای خود خوب است اما ای کاش با همین قدرت و وسعت به معرفی و تصویرسازی جذاب از عرفان راستین می پرداخت و راههای رسیدن به آن را عیان و ملموس می ساخت تا خوانندگان جوان کتاب راهی مطمئن و مورد تایید دین و موافق روش اهل بیت ع را در مقابل خویش ترسیم شده و جذاب می دیدند و به آن مشتاق می گشتند.
داستان در کتاب7 جن بسیار منسجم تر از لو30یاست و تکلیف بازیگران این کتاب بیشتر مشخص می شود . در کتاب دوم نهایتا 7-8 شخصیت نیمه کاره و بلاتکلیف روی دست خواننده می ماند که همگی به جلد بعدی حواله می شوند و این منصفانه نیست . خواننده دوست دارد بهره کافی و داستان پردازی ذهنی منسجم خود را بعد از حدود 500 صفحه مطالعه بدست آورد و بلاتکلیف نماند.
در لو30یا شخصیت میرانا خیلی متزلزل تر و توخالی تر از قبل نشان داده شده و هیچ توضیحی درباره مسیر یادگیری نه چندان ماهرانه روشهای جادو و طلسم به خواننده ارائه نمی شود و حتی فاصله زمانی بین آخرین سکانس 7 جن و آغاز لو30 یا مبهم و نامناسب است . شاید نوسنده محترم با پردازش این فاصله زمانی می توانست در توصیف رابطه علی و میرانا روشهای رشد میرانا و حتی خود علی را که حالا ظاهرا رشد چشمگیری نموده است را معرفی وتشریح کند و بر جذابیت کتاب بیافزاید.
راستی چه اتفاقی افتاده که علی در کتاب دوم اینقدر قوی تر و تکامل یافته تر و الهی تر شده این قسمت مهم چرا از قلم نویسنده افتاده است.
در چند جای کتابها تاکید شده است که شیاطین جن وانس نمی توانند بی اختیار انسان در وجود او تاثیرگذار باشند اما به نظرم این مهم بایستی بیشتر مورد تاکید قرار گیرد تا ناخواسته با چنین کتابهایی از قوای شیطانی بزرگنمایی نکنیم و خوانندگان را به هراس نیافکنیم.
پرداختن به روشهای جادو و طلسم با این همه ریزه کاری به نظرم خسته کننده است و با توجه به هدف کتاب توجیه منطقی ندارد . آیا شما واقعا قصد دارید خواننده مثل یک کتاب آشپزی کتا ب 7 جن را باز کند و مرحله به مرحله یک جادو را شکل دهد؟؟ مطمئنا این طور نیست و هیچ آدم عاقلی هم این کار را نمی کند مخصوصا اینکه در اغلب موارد هم یک فوت کوزه گری آخرش ناگفته گذاشته شده و یا شدیدا از اشتباه در انجام آن ایجاد ترس و هراس شده که همه به خواننده می گوید از روشهای این کتاب استفاده عملی نکن!! پس چرا باید نیمی از صفحات کتاب را با ریز دستورات جادو پر کرد؟
با تمام این اوصاف کتاب های 7جن ولو30یا را کارهایی بسیار با ارزش و قوی میدانم و برای نویسنده محترم آرزوی توفیقات روز افزون دارم و بی صبرانه منتظر جلد 3 آنها هستم.

29 دی 1396

سعید

کتاب 7 جن رو دارم میخونم .
امروز شروعش کردم و رسیدم ص 111.
یه حس خاصی منو گرفته .حس میکنم واسه خوندن این کتاب هیجان دارم ولی ترسیدم ...
این داستان واقعیه ؟

28 مهر 1396

اخبار مرتبط