loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهدی انصاری قمی

مهدی انصاری (فرهنگ) فرزند آیت الله شهید انصاری قمی متولد 1332 نجف اشرف نواده دختری آیت الله آقا نجفی همدانی و آیت الله استاد الفقهاء و المجتهدین میرزای نائینی (ره).
سوابق تحصیلی: تحصیلات کلاسیک جدید تا پایان. در مدرسه علوی نجف، تحصیلات علوم حوزه دینی، نجف اشرف، جامعة النجف الدینیه و منتدی النشر و حوزه علمیه تهران و حوزه علمیه قم و دانشگاه الازهر قاهره.
دوران دبستان و دبیرستان را در مدرسه علوی نجف اشرف گذراندم. سپس ضمن ادامه آن در حوزه نجف نیز به تحصیل پرداختم. از مباحث آقایان مدرس افغانی، یزدانی اصفهانی، رفیعی پاکستانی، سید محمد کلانتر، محمد هادی معرفت، شیخ مجتبی لنکرانی، مروجی قزوینی. سپس در تهران، آیت ااه مجتهدی تهرانی، آقا مجتبی تهرانی، ضیاء آبادی، شیخ ابوالقاسم تنکابنی،شهید مرتضی مطهری. سپس در حوزه قم، از مرحوم آقای ستوده، اعتمادی، آیت الله سبحانی، آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله العظمی گلپایگانی و سید محمد روحانی.
از آغاز تاکنون که دروس حوزه را به پایان بردم و دارای اجازاتی علمی و روایی می باشم. از دوران تحصیلات در نجف و تهران و قم، یکدوره تقریرات ادبیات عرب، فقه، اصول، رجال، عرفان، اخلاق، تفسیر را دارا می باشم. همچنین جهت ادامه دروس حوزوی، جهت تکمیل یک دوره مذاهب اربعه به دانشگاه الازهر قاهره رفتم که به علت انقلاب اسلامی ایران دوام نیافت.
  • زادروز
    1332
  • محل تولد
    عراق
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 26 آبان 1393
  • شناسه
    19903
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی