loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منوچهر محمدی

منوچهر محمدی متولد سال 1318 در کرمان است. وی اکنون عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و مشاور وزیر امور خارجه است. "تحلیلی بر انقلاب اسلامی"، "انقلاب اسلامی در مقایسه با انقلاب های فرانسه و روسیه"، "انقلاب اسلامی، زمینه ها و پیامدها"، "ضربه پذیری منافع امنیتی ایالات متحده آمریکا"، "انقلاب اسلامی و نظام جهانی"، "انقلاب اسلامی در میان انقلاب های بزرگ جهان"، "بیداری جهان اسلام"، "رابطه امام خمینی(ره) و مردم در انقلاب اسلامی"، "تحلیلی بر کودتای 28 مرداد 1332"، "مصدق در گذر تاریخ"، "نظم نوین جهانی از نگاه سیاستمداران خارجی" و "علل و عوامل بروز جنگ تحمیلی" از جمله کتاب های منوچهر محمدی هستند. 
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 13 آبان 1387
  • شناسه
    2026
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علی

باسلام چرا کتاب بازتاب انقلاب اسلامی در بازار موجود نیست.

7 فروردین 1396

کافی

باسلام چرا کتاب «انقلاب اسلامی در مقایسه با انقلاب های فرانسه و روسیه» نوشته دکتر منوچهر محمدی را که یکی از مواردی است که رهبر معظم انقلاب به خواندن مقایسه ای انقلاب هاست برای خرید آنلاین نمی گذارید منتظریم

28 مهر 1393

سلام
ممنون از یادآوریتون ان شاءالله به زودی تهیه و بارگذاری می شود.

اخبار مرتبط