loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمدکاظم مزینانی

محمد کاظم مزینانی متولد سال 1342 در شهر دامغان و فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه شهید بهشتی است. از سال 1363 تا 1374 در روزنامه های کیهان و همشهری فعالیت روزنامه نگاری داشته که این فعالیت ها تا به امروز هم به صورت پراکنده در نشریات ادبی تداوم داشته است. در بخش تالیف کتاب هم اغلب آثار وی در حوزه شعر کودک و نوجوان است که تعداد آنها به بیش از 20 عنوان می رسد.

در حوزه ادبیات داستانی این نویسنده کتاب های متعددی را برای گروه سنی کودک و نوجوان به چاپ سپرده که از میان آنها می توان به «ماه در گهواره»، «پسری که تنها بود»،«رازهای زندگی یک کلاغ» و «پاییز در قطار» اشاره کرد. در بخش داستان بزرگسال، رمان «شاه بی شین» اولین تجربه این نویسنده در این حوزه محسوب می شود که پیش از انتشار در نخستین جشنواره داستان انقلاب برگزیده شد و پس از بازنویسی نهایی در سال 1389 چاپ اول آن توسط انتشارات سوره مهر در تهران چاپ و منتشر شد که در ادامه بارها تجدید چاپ شد.
  • زادروز
    1342
  • محل تولد
    دامغان
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 13 آبان 1387
  • شناسه
    2036
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

هادی عبدلی

با درود به استاد مزینانی، شما کتابی به عنوان دریای گمشده هم داشتید؟؟؟؟

27 شهریور 1397

اخبار مرتبط