loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمد سرشار

محمد سرشار (1360 ـ شیراز) داستان نویس، پژوهشگر و فعال فرهنگی است. کوچکترها او را به مدیریت کانالهای پویا و نهال تلویزیون می شناسند و بزرگترها پویانمایی «بچرخ تا بچرخیم» را به قلم او دیده اند.

«رستاخیز عاشقی» نخستین رمان محمد سرشار است. تاکنون آثار داستانی «توت فرنگی های روی دیوار» (1385 ـ برگزیده جایزه گام اول)، «پنبه و آتش» (1387)، «جادوگر سفید» (1387)، «زنها همه مثل هم اند» (1392 ـ گزیده ادبیات معاصر)، «بچرخ تا بچرخیم» (1395) و اثر علمی«حقوق مطبوعات در ج.ا.ا. و ایالات متحده آمریکا» (1390) به قلم او منتشر شده است.

محمد سرشار پدر سه فرزند، دانش آموخته ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و درحال تدوین رساله دکتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی است. او همراه با معلمی، روزنامه نگاری، وب نگاری و داوری جشنواره ها، تاکنون مدیریت کارگروه کتاب و نشر مشاوران جوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگسرای دانشجو (شفق)، کانون اندیشه جوان (وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی)، دفتر پژوهش و پیشرفت مجمع ناشران انقلاب اسلامی، حوزه هنری استان تهران، حوزه هنری کودک و نوجوان، مرکز هنری رسانه ای اوج کودک و نوجوان و شبکه کودک (پویا و نهال) سیما را برعهده داشته است.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 11 فروردین 1394
  • شناسه
    24701
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط