loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسین انصاریان

استاد حسین انصاریان در آبان ماه سال 1323 در خوانسار متولد شد. عوامل خانواده و مربّی اخلاق باعث شد که پس  از تکمیل دروس دبیرستانی،  راه طلبگی را در  پیش  بگیرد و پس از  مشورت با مرحوم الهی قمشه ای دروس طلبگی را آغاز کند. تحصیلات استاد در دو حوزه علمی تهران و قم بوده است. استاد بعد از تحصیل علوم دینی و اتمام مدارج عالیه حوزوی از حوزه علمیه قم به تهران مراجعت می نماید و تاکنون بیش از سی سال است که مشغول خدمت موعظه است.
فهرست تألیفات:عرفان اسلامی (شرح مصباح الشریعه) 12 مجلد  دیار عاشقان (شرح صحیفه سجادیه) 7 مجلد امام حسن بن علی (علیه السلام) را بهتر بشناسیم  معنویت، اساسی ترین نیاز عصر ما  فروغی از تربیت اسلامی  توبه، آغوش رحمت حق سیمای نماز  اخلاق خوبان  نظام خانواده در اسلام  چهره های محبوب و منفور قرآن  راهی بسوی اخلاق اسلامی  شرح دعای کمیل ولایت و رهبری از دیدگاه نهج البلاغه
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 24 اسفند 1387
  • شناسه
    2854
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط