loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منصور ضابطیان

ضابطیان در سال ۱۳۶۹ کاردانی رشته علوم آزمایشگاهی را در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به پایان رساند و پس از چند سال رشته تحصیلی خود را تغییر داد و رشته سینما را در دانشگاه ادامه داد.

او کار حرفه ای را با روزنامه نگاری شروع کرد و مصاحبه ها و گزارش های مختلفی برای مجلات و روزنامه های حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک می نوشت. در سال ۱۳۷۸ کار در تلویزیون را آغاز کرد. «سبد»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه»، «نقره» و «رادیو هفت» از معروف ترین کارهای او در تلویزیون است.

ضابطیان کتابی با عنوان «مارک و پلو» نوشته که حاوی شرح سفرهایش در قالب مصاحبه و گزارش به کشورهای فرانسه، اسپانیا، لبنان، هندوستان، ایتالیا، اتریش، ارمنستان، کره جنوبی و آمریکاست. او با افراد سرشناسی مثل لی یونگ آئه و نجف دریابندری مصاحبه کرده است.

وی دو سال پی در پی جایزه قلم بلورین بهترین گفتگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده است.

کتاب ها:
اگر یک سوسمار بودیم...، منصور ضابطیان، ناشر: آفتابگردان، ۱۳۸۵
اگر یک زرافه داشتیم...، منصور ضابطیان، ناشر: آفتابگردان، ۱۳۸۵
مارک و پلو: مجموعه ای از سفرنامه ها و عکس ها، منصور ضابطیان، ناشر: مثلث، ۱۳۸۹
مارک دو پلو: مجموعه ای از سفرنامه ها و عکس ها، منصور ضابطیان، ناشر: مثلث، ۱۳۹۳
برگ اضافی:مجموعه ای از سفرنامه ها و عکس ها ، منصور ضابطیان،ناشر:مثلث،۱۳۹۴
  • زادروز
    1349/9/7
  • محل تولد
    تهران
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 23 تیر 1394
  • شناسه
    29563
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط