loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سید ابوالقاسم حسینی (ژرفا)

سید ابوالقاسم حسینی هستم ولی همه من را به نام (ژرفا) می شناسند . ژرفا در حقیقت از سال 57 ، یعنی همان اویل انقلاب تخلص شعری من است . از همان زمان هم به طور جدی شعر سرودم . سال 58 اولین بار شعرم در روزنامه ها و رسانه ها عرضه ی رسمی شد . اولین شعری هم که چاپ شد برای مرحوم علامه طباطبایی بود در روزنامه ی جمهوری اسلامی . در آن زمان صفحه ی شعر روزنامه ی جمهوری اسلامی اعتبار زیادی داشت و بزرگان زیادی تشریف داشتند و وقتی آن زمان و در سن 17 سالگی شعرم در آن صفحه چاپ شد برای من جاذبه ی زیادی داشت .
هفتم خرداد سال 1341 در تهران به دنیا آمدم و در همان جا تا دیپلم درس خواندم . سال 63 به قم آمدم برای ادامه ی درس طلبگی و در همان سال در دانشگاه پردیس قم در رشته ی حقوق تحصیل کردم . سال 67 برای فوق لیسانس حقوق در رشته ی حقوق بین الملل وارد دانشگاه شهید بهشتی تهران شدم . سال 70 فارغ التحصیل شدم و دانشگاه را بوسیدم و کنار گذاشتم !
معمولا علایقم دو شاخه ی اصلی داشته :
1: ادبیات و هنر که از دوران کودکی این دغدغه را حفظ کرده ام که تعدادی از آثارم در این زمینه است .
2 : علوم اسلامی و پیرا اسلامی .
تقریبا 28 اثر تالیف شده اعم از ترجمه و تالیف دارم .
6 ، 7 سالی هم هست که اگر خدا قبول کند زندگی ام را وقف ترجمه ی نسبتا مفصلی از کتاب الغدیر علامه امینی کرده ام و امیدوارم خداوند یاری کند تا این اثر را تقدیم جامعه ی علمی کنم .
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 6 مرداد 1389
  • شناسه
    7148
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط