loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکمت سینا (سینا)

هدف اصلی مؤسسه حکمت انجام وظایف یک واحد آکادمیک فلسفی و فرهنگی بدون طی مراحل و تشریفات اداری زائد و غیر ضروری است. به همین منظور تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا در حوزه‌های مربوط به فلسفه و اندیشه و حکمت پاسخگوی مخاطبان خود باشد.
انتشارات حکمت برای گسترش فعالیت‌های خود در صنعت نشر و نیز توجه به خلاءهای فرهنگی حاکم بر جامعه، درسال 1384 انتشارات حکمت سینا را بنا نهاد که با نام سینا فعالیت می‌کند. نشر سینا رسالت چاپ کتاب‌های غیر فلسفی و در حوزه‌های گوناگون را برعهده گرفته است.
سینا به چاپ کتاب‌های گوناگونی در حوزه‌‌های مختلف از جمله تاریخ، علم، ادبیات، جامعه‌شناسی، هنر، سینما و تئاتر، گردشگری، حیات‌وحش، محیط زیست و غیره اقدام کرده است. حکمت سینا هم‌اکنون به عنوان ناشری که آثار شایسته و وزین را برای مخاطبان فرهیخته جامعه فراهم می‌آورد شناخته می‌شود و روزبه‌روز در پی غنی‌تر کردن و متعالی‌کردن فعالیت‌های خود است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 23 بهمن 1391
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    دوشنبه 16 مرداد 1402
  • شناسه
    12325
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط