loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تمدن نوین اسلامی

نشر تمدن نوین اسلامی به طور رسمی از سال 1393، فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت اصلی این مجموعه در حوزه نشر، بر تنظیم و انتشار آثار استاد سید محمدمهدی میرباقری و فرهنگستان علوم اسلامی قم متمرکز است.
البته فرهنگستان علوم اسلامی پیش از این با همکاری ناشران دیگر، کتابهایی را به جامعه علمی عرضه کرده بود. اما با اخذ مجوز نشر تمدن نوین، فصل جدیدی در نشر آثار فرهنگستان علوم اسلامی آغاز شد. تاکنون 15 اثر توسط این مرکز در طول دو سال گذشته منتشر شده است.

آثار نشر تمدن نوین اسلامی
برخی از این آثار شامل عناوین زیر هستند: بینش تمدنی، فلسفه تاریخ شیعی، جستاری در مبانی نظری ولایت فقیه، تحول در علوم انسانی، علم دینی، مبانی فقه حکومتی، تحلیل ماهیت تکنولوژی، تمدن اسلامی و ...

در حوزه ترویج و فروش، نشر تمدن نوین خود را محدود به آثار استاد میرباقری و فرهنگستان علوم اسلامی نکرده و تلاش دارد نقش کوچکی در گسترش آثار متفکران جبهه فکری انقلاب اسلامی داشته باشد. لذا در موضوعات متنوع به ترویج و فروش کتاب ها، نرم افزارها و نشریاتی که رویکرد فکری انقلاب اسلامی را دنبال می کنند، اقدام نموده است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 6 بهمن 1392
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    15427
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط