loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دلیل ما

انتشارات دلیل ما به مدیریت یدالله سعدی، در سال 1379 شروع به کار کرد و یکی از انتشارات پر کار در خصوص نشر مفاهیم دینی و شیعی و آموزش احکام اسلامی و شناخت فرق و مذاهب و فلسفه دین و ...به شمار می رود.
دلیل ما در دو حوزه کلی دانشگاهی و عمومی به چاپ و نشر آثار می پردازد. هدف این نشر از انتخاب چنین موضوعاتی کمک به ارتقا سطح آگاهی دینی و فرهنگ مذهبی و پرورش افکار و فضای سالم در جامعه است.

این انتشارات تا سال 1393 بیش از 2869 عنوان کتاب در موضوعات دینی را به چاپ رسانده بود و با چاپ بیش از 63 عنوان کتاب در خصوص واقعه غدیر و تحلیل و بررسی و شناساندن آن از زوایای مختلف، یکی از پیشتازان این حوزه نیز محسوب می شود.
از جمله این آثار نشر دلیل ما: امام علی ولایت و شهادت، فهرست التورات، دفتر خاطرات فضه، دفتر خاطرات قنبر، عزاداری رمز محبت است.

انتشارات دلیل ما، مرکز نشر و پخش کتب معارف اهلبیت (علیهم السلام) است. این انتشارات مفتخر است که 9 سال ناشر نمونه و برگزیده بوده است. برقراری خدمات مربوط به پخش کتب بخصوص در مناطق محروم و شیوه های آسان دسترسی به آن در این مناطق، در دستور کار این موسسه قرار دارد.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 11 آبان 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    1546
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا فداییه

اززحمات شما تقدیر می کنم لطفا تافن انتشارات را نیز مرقوم فرمایید

24 اسفند 1392

اخبار مرتبط