loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران از سال 1383 به فعالیت های پژوهشی، آموزشی و اجرایی می‌پردازد؛ ترویج فرهنگ تدبّر در قرآن، آموزش روش‌های آن و هم‌چنین انجام پژوهش‌های مبتنی بر قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام در حوزه‌های مختلف، اهدافی ایست که این مجمع و کارگروه های تخصصی تشکیل شده، در صدد تحقق آن می باشند؛
تولیدات و آموزش‌های این مجموعه تلاشی در راستای وظیفه دینی و انقلابی است همانطور که رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود، تولید علم مبتنی بر قرآن را تنها راه برون رفت بشر امروز از چالش‌های فرارو دانسته و بر لزوم گسترش فرهنگ تدبّر در قرآن در جامعه بسیار تاکید دارند و همواره قرآن را به عنوان کتاب انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند و امید است این تلاش ها مورد رضایت خداوند و امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گیرد.

این مجمع به توفیق الهی در سال 1392 انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت علیهم السلام را تاسیس نمود که در این راستا آثار متعدد بنیادی و کاربردی منطبق بر نقشه پژوهشی خود منتشر نموده است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 10 اسفند 1392
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    15846
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی