loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسسه چاپ و نشر عروج

موسسه چاپ و نشر عروج در راستای رسالت خطیر و فرهنگی خود هر ساله ده ها جلد کتاب و آثار قلمی حضرت امام و مرتبط با اندیشه‌های گرانسنگ ایشان را در زمینه‌های مختلف و گوناگون، کسوت طبع پوشانده و در اختیار علاقه‌مندان، دانش‌دوستان و پژوهشگران قرار می‌دهد.
موسسه چاپ و نشر عروج ، مجموعه‌ای است از کلیه کتاب های چاپ شده به زبان فارسی و 26 زبان زنده دنیا که دربرگیرنده بیش از 800 عنوان کتاب در موضوعات گوناگون می باشد، که در بازار کتاب، به آسانی در دسترس شما قرار می گیرد.
مؤسسه چاپ و نشر عروج، با در اختیار داشتن سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مورد نیاز و کارکنان کارآزموده و مجرب، پذیرای همه علاقه‌مندان، ناشران و اندیشمندان، اشخاص حقیقی و سازمان‌ها،ادارات و مؤسسات حقوقی برای همکاری متقابل و ارائه خدمات است.
مؤسسه چاپ و نشر عروج با هدف آشنایی و ارتقای فرهنگ مکتوب مرتبط با اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی(س) تأسیس شده و برای انجام تمامی مراحل فنی کتاب شامل: لیتوگرافی، صحافی، انتشار، توزیع و فروش، امور نمایشگاهی و فرهنگی، تولید، تکثیر و توزیع کتاب های الکترونیکی و CD آمادگی ارائه خدمات را دارد.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 11 آبان 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    دوشنبه 16 مرداد 1402
  • شناسه
    1594
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدحسین

سلام
خواستم بگم طرح جلد کتاب عوض شده لطفا طرح جلد جدید را بگذارید.
ممنون از سایت بی نظیرتون

12 تیر 1393

سلام.ممنون از لطف سرشار شما دوست عزیز.کدام کتاب را میفرمایید؟

اخبار مرتبط