loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزبهان

انتشارات روزبهان در سال 1356 توسط زنده یاد سید جلال فهیم هاشمی تاسیس شد. امروز انتشارات روزبهان با انتشار بیش از 700 عنوان کتاب در فهرست بیست ناشر قدیمی ایران قرار دارد و همچنین انتشارات روزبهان یکی از اعضای شرکت گروه توسعه‌ فناوری نوروز است.

انتشارات روزبهان در موضوعات مختلفی چون: ادبیات، هنر، فلسفه، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، تاریخ، روانشناسی، کودک‌ونوجوان، طبیعت و جانوران، فنی و مهندسی، سینما، تئاتر، کتب مرجع و کتب ورزشی آثار متنوعی را منتشر و به دست خوانندگان خود رسانده‌است.

در طول این سال‌ها انتشارات روزبهان افتخار همکاری با بسیاری از بزرگان عرصه کتاب را داشته‌است، نویسندگان و فرهیختگانی چون: نادر ابراهیمی، عباس میلانی، بهرام بیضایی، محمد قاضی، عبدالرحیم جعفری، صمد بهرنگی، غلامرضا امامی، خسرو حکیم رابط، سوابه فضایلی، محسن یلفانی، احمد دامود، مهندس مجتبی طباطبایی، دکتر احمد خلیقی، دکتر غلامرضا وزیری الهی، پرینوش صنیعی و …

انتشارات روزبهان می‌کوشد تا با جذب مولفین، مترجمین، محققین و ‌پژوهشگران متخصص و زبده امکان تولید محتوایی درخور مخاطبین خود فراهم کند. استقرار گروه ویراستاران و تنظیم شیوه‌نامه اختصاصی برای انتشارات روزبهان از گام‌هایی است که برای اعتلای محتواهای متنی برداشته شده‌است. انتشارات روزبهان با اتکا به سابقه طولانی و با ارزش خود کوشیده است کتاب‌های مختلفی برای سلایق و گروه‌های سنی متفاوت فراهم کند.

تیم متخصص و کارآزموده واحد تولید انتشارات روزبهان در تلاش است تا با بهره‌گیری از آخرین متد و دستاوردهای روز کتاب را به بهترین و آراسته‌ترین شکل به مخاطب عرضه کند و این مهم را وظیفه خود می‌داند که شان و منزلت مخاطب خود در زیبایی‌شناسی محصول را ارج نهاده و برای تأمین آن از چیزی فروگذاری نکند.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 11 آبان 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    1608
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی