loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسسه فرهنگی هنری پگاه روزگار نو

اگر بخواهیم همۀ تاریخ انتشارات موسسه فرهنگی هنری پگاه روزگار نو را فشرده کنیم باید بگوییم همۀ فعالیت‌های ما با این سؤال معنا پیدا می‌کند که: آیندۀ این کشور، آن هم با فرهنگ و تاریخی که داشته و مواجهه‌ای که با غرب پیدا کرده، چگونه باید ترسیم شود و راه رسیدن به آن آینده از کجا می‌گذرد؟ مسائلی که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم چگونه باید فهم شود و برای گذر از این مسائل چه باید کرد؟

انتشارات روزگار نو برای دستیابی به خودآگاهی تاریخی و یافتن جایگاه خود در عالم جدید و همچنین حل مسائل اجتماعی، در تلاش است تا با کل‌نگری، علوم انسانی را در بستر تاریخی و در نسبت با سیاست و حل مسائل اجتماعی مورد توجه قرار دهد. لذا این نشر به تاریخ و فلسفه رشته‌ها و حوزه‌های علوم انسانی علاقه‌مند هست.
موضوع مورد توجه انتشارات روزگار نو، کل و کلیت علوم انسانی است و آن را با نگاه تاریخی مورد بررسی قرار داده. همچنین علاقه‌مند است سیر تطورات نظرات و ایده‌ها را در زمینۀ تاریخی و اجتماعی آن مورد بررسی قرار دهد. به عبارت دیگر شخصیت عمومی نشر پگاه روزگار نو تاریخ است و رویکر آن در پرداختن به امور هم تاریخی است. بطور مشخص‌تر موسسه فرهنگی هنری پگاه روزگار نو درباره تاریخ علوم انسانی کار می‌کند.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 25 تیر 1393
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    17327
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط