loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به منظور گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج و نشر معارف رضوی و نیز با هدف چاپ و انتشار آثار ارزشمند در موضوعات علوم و معارف اسلامی و قرآنی و علوم بشری، در راستای اهداف فرهنگی نظام مقدس اسلامی و سند چشم انداز آستان قدس رضوی، فعالیت‌های انتشاراتی خویش را در سال 1362 آغاز کرد.
افزایش کمّی و کیفی تولید کتاب با توجه به اولویت‌های تعیین شده، برنامه ریزی در راستای گسترش نشر الکترونیک و طراحی و تولید محصولات متنوع فرهنگی متناسب با امکانات و وظایف محوله، عمده فعالیت های فرهنگی و انتشاراتی این موسسه را تشکیل می‌دهد.

به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در طول سه دهه فعالیت خود توانسته است با انتشار افزون بر سی میلیون نسخه کتاب، کارنامه‌ای درخشان در اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی کشور از خود برجای بگذارد.
انتشارات به نشر تاکنون در جشنواره‌های داخلی همچون انتخاب کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، جشنواره های علمی و دانشگاهی، کتاب فصل، انتخاب کتاب برتر خراسان رضوی، جشنواره‌های تخصصی آثار کودک و نوجوان و سایر مراسم انتخاب کتاب‌های برگزیده کشوری و استانی، رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.
همچنین انتشارات به نشر تاکنون بیش از 1700 عنوان کتاب چاپ کرده است که آثاری متنوع را در زمینه‌های مختلف دینی، ادبی، اجتماعی، روانشناسی، پزشکی، ورزشی و سایر حوزه های رایج فرهنگی شامل می‌شود.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 10 دی 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    2155
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط