loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

انتشارات محراب قلم از سال 1360 تاکنون در زمینه‌های علمی، آموزش و کمک آموزشی، هنر، ادبیات و کتب مرجع فعالیت مستمر داشته و کتاب‌های مفید گوناگون را به دست علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی رسانده است.

محراب قلم به عنوان نخستین ناشر خصوصی کودک و نوجوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره کوشیده است تا با انتشار آثاری مبتنی بر نیازهای مخاطبان خلاهای موجود در حوزه‌ی منابع مکتوب را پر کند.

محراب قلم در مقاطع مختلف، موضوعات خاصی را محور تولیدات خود قرار داده و بر این اساس در دو دهه اخیر برای حذف کاستی‌های حوزه‌ی فرهنگ‌نامه و دایره‌المعارف کودک و نوجوان گام‌های بلندی برداشته و تا کنون بیش از یکصد عنوان فرهنگ‌نامه و دایره‌المعارف را چاپ و منتشر کرده است.

محراب قلم از سال 1392 در اقدامی دیگر برای گسترش و ارتقای سطح مطالعه و کتاب‌خوانی با تشکیل گروه رمان به تولید رمان برای کودکان و نوجوانان روی آورده و امید می‌رود که توفیق انجام خدماتی مفید در این حیطه را داشته باشد تشکیل گروه کودک برای تولید سازمان‌یافته در عرصه‌ی کتاب کودک و خردسال از سال 1394 نیز در سال‌های اخیر با این هدف صورت گرفته است.

مراکز معتبر فرهنگی داخلی و خارجی تاکنون بیش از یک‌صد عنوان از کتاب‌های محراب قلم را به مناسبت‌های مختلف برگزیده یا مورد تقدیر قرار داده‌اند.

محراب قلم با تاسیس دو باب فروشگاه (در شهر تهران) و تعداد زیادی نمایندگی امکان دسترسی مخاطبان را به کتاب‌های خود فراهم آورده است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 12 بهمن 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    2407
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط