loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهرسا

انتشارات مهرسا، در سال 1390 به عنوان ناشر تخصصی در حوزه‌ی «مغز و شناخت» و به منظور تولید محتوای آموزشی فاخر برای طیف گسترده‌ی مخاطبان فرهیخته از اساتید تا مشاوران، خانواده‌ها و عموم مردم، در گروه انتشاراتی مهروماه متولد شد. انتشارات مهرسا در هشتمین سال فعالیت، زمینه‌ی کاری خود را بر مجموعه کتاب‌های ذیل متمرکز ساخته است:مجموعه کتاب‌های باشگاه مغز بزرگسالان و کودکان برای ارتقای توانمندی‌های مغزی و روانشناختی:

تولید کتاب‌های خودآموز مرحله به مرحله با هدف بهبود توانمندی‌های مغزی، از اولویت‌های انتشارات مهرسا است. در بخش بزرگسال، کتاب‌های باشگاه مغز (1)، باشگاه مغز (2)؛ توجه و تمرکز ، باشگاه مغز (3)؛ حافظه و یادگیری، باشگاه مغز کنترل و مدیریت، دفتر برنامه‌ریزی مغز/ Brain Planner، مجموعه‌ی شش جلدی مغز من و رنگ‌آمیزی و همچنین ترجمه‌ی منابع ارتقای توانمندی‌های مغزی مانند کتاب‌های «پرورش حافظه»، «پرورش مغز» و «کتاب کار و تمرین توانبخشی مغزی» از محصولات این مجموعه هستند.
در بخش کودک، داستان‌هایی با هدف توانمندسازی ذهنی و تقویت عملکردهای مغزی کودکان در قالب کتاب‌های مغز شگفت‌انگیز تو، نمیتوانم چیزمیزهایم را پیدا کنم، با برنامه‌ریزی همه‌ی کارها ردیف میشود، مغز خمیری، مغز سنگی، مجموعه‌ی گردو و... به چاپ رسیده است.

فرزندپروری و کودک با تاکید بر تکامل مغزی و شناختی کودک و پرورش مهارت‌های اجتماعی و تقویت ارزش‌های اخلاقی:

از مجموعه‌ی فرزندپروری کتاب‌های مغز کودک من، احساسات کودک من، 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده و در بخش کودک مجموعه‌ی هفت جلدی مهارت‌های اولیه، مجموعه‌ی پنج‌جلدی «داستان‌های پانچلو» و مجموعه‌ی ده جلدی «چی شبیه چیه» و... ارائه شده است.

مجموعه کتاب‌های تفریحات مغزی با هدف افزایش میزان تجربه‌های رضایت‌بخش در زندگی:

شامل کتاب‌هایی از قبیل جاذبه‌های گردشگری جاده‌ی فیروزکوه، جاذبه‌های گردشگری جاده‌ی هراز، کوهپیمایی و طبیعتگردی و گیاهان دارویی است که پیشنهادهایی برای شما برای لذت بردن از زندگی و تأمین نیاز مغز به تفریح و لذت، به همراه دارند.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 21 تیر 1394
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    چهارشنبه 15 آذر 1402
  • شناسه
    29461
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی