loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشگاه امام صادق (ع)

انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به مثابه بازوی ترویجی دانشگاه اسلامی مرجع کشور، طی قریب به 22 سال فعالیت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی در راستای افق‌گشایی مرزهای دانشی و تا کنون توانسته است با قریب به 1050 عنوان اثر تألیفی، تنظیمی، تدوینی و ترجمه‌ای، پاسخگوی بخشی از نیاز روزافزون جامعه علمی کشور باشد.

انتشار بیش از 600 عنوان کتب میان‌رشته‌ای در زمینه علوم انسانی ـ اسلامی، انتشارات دانشگاه‌ را یکی از پیشگامان تهیه و طبع این آثار در کشور به‌شمار می آورد. هم‌چنین ایجاد ظرفیت تولید سالانه بیش از 100 عنوان کتاب نشر اولی و تحقق این ظرفیت در ادوار مختلف، انتشارات دانشگاه را در رسته ناشران حرفه‌ای کشور قرار داده است.

علاوه بر آنچه گفته شد، انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام در زمینه نشر آثاری با رویکرد آموزش زبان (عربی و انگلیسی) و روش پژوهش و تحقیق نیز آثار فاخری را ارائه نموده است که برخی از آن‌ها جزو پرفروش‌ترین آثار این حوزه در کشور به‌حساب می آیند.

از جمله افتخارات کسب شده انتشارات دانشگاه، کسب رتبه نخست و برگزیده شدن در جشنواره‌های ادوار مختلف سبک زندگی، کتاب سال دانشگاهی، کتاب سال دانشجویی، کتاب سال ایران، فارابی، کتاب مقاومت، کتاب فصل ج.ا.ایران، پژوهش فرهنگی سال ج.ا.ایران، دکترین مهدویت به شمار می آید.

انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین ناشران دانشگاهی کشور که به‌طور ویژه و تخصصی در حوزه‌های مطالعاتی بین‌رشته‌ای فعالیت می‌نماید مفتخر است در بازه زمانی فعالیت خود در عرصه علمی کشور آثار شایسته و درخوری را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عرضه نماید و امید دارد تا در پرتو عنایات الهی با ادامه روند روبه رشد خود در ارائه خدمات علمی به جامعه دانشگاهی کشور گام‌هایی استوار در تحقق رسیدن به دانشگاه اسلامی مرجع بردارد.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 1 مهر 1388
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    شنبه 28 مرداد 1402
  • شناسه
    4390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط