loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشگاه ادیان و مذاهب

مرکز چاپ و نشر دانشگاه ادیان و مذاهب با عنایت به نیاز وافر جامعه امروزی به آشنایی با ادیان و مذاهب، پرهیز از انحرافات و ضرورت غنا بخشیدن به آثار و تالیفات مربوط به ادیان و مذاهب در ایران و جهان، همواره این آمادگی را دارد که آثار مختلف مذهبی و دینی اصحاب قلم، فرهیختگان، مؤلفان، مترجمان و استادان محترم حوزه و دانشگاه را در گستره وسیعی از معرفی ادیان ابراهیمی گرفته تا ادیان شرق و مکاتب دینی- فلسفی هند و …. در موضوعات اسلام، مسیحیت، یهودیت، زرتشت، صابئین، ادیان شرق، مذاهب و فرق اسلامی، عرفان و تصوف، دین‌پژوهی و … به زیور طبع بیاراید.

این مرکز مسئولیت دو انتشارات را بر عهده دارد و تا زمستان 1400، 400 عنوان کتاب و 140 شماره از 9 عنوان مجله را منتشر نموده است.

1. انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب که بر چاپ و نشر کتابهای تالیفی و ترجمه‌ای محققان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگران حوزه ادیان و مذاهب تمرکز دارد.

2. نشر ادیان که بر چاپ و نشر کتابهای تالیفی و ترجمه‌ای محققان خارج از دانشگاه تمرکز دارد.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 27 مرداد 1395
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    45240
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی