loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مکتب حاج قاسم

بنیاد مکتب حاج قاسم -حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی- پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت بنیاد جمع‌آوری، طبقه‌بندی، حفظ و نگهداری، تنظیم و ترجمه و نشر آثار مرتبط با سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین فراهم آوردن زمینه‌های لازم جهت ارائه خدمات رسانه‌ای ، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی پیرامون سیره و اندیشه شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

انتشارات مکتب حاج قاسم در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی فعالیت خود را آغاز کرده است که پس از 2 سال، 18 عنوان کتاب منتشر و روانه بازار نشر کرده است. انتشارات مکتب حاج قاسم، آثار مختلف با موضوع شعر همچون «سردار سر بداران»، «کوچک مرد» با موضوع کودکان و «سربازنامه» با موضوع نوجوانان عرضه کرده است.
همچنین کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگی‌نامه خودنوشت به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مرتبط با شهید سردار سلیمانی است که در نشر مکتب حاج قاسم به چاپ رسیده است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 13 دی 1399
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    شنبه 28 مرداد 1402
  • شناسه
    87215
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط