loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آزادی در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده سید علی خامنه ای

گردآورنده کتاب منوچهر محمدی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 134

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1028 10003022
28,000 25,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آزادی در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، توسط منوچهر محمدی گردآوری شده است و در دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است. این اثر مشتمل بر مجموعه ی دیدگاه ها و سخنان حضرت آیت الله خامنه ای درباره ی تعریف آزادی در اسلام و ادیان دیگر است و سعی دارد تا مفهوم واقعی و صحیح و روشنی از مفهوم آزادی در اسلام بر پایه ی آموزه ها و احکام اسلامی که دربرگیرنده ی عدالت، برابری، استقلال و احترام به ارزش های اساسی و حرمت های انسانی در بستر زندگی فردی و اجتماعی است، ارائه کند.
در این تاب آزادی در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای،، مقام معظم رهبری با بررسی تطبیقی مفهوم آزادی نزد متفکران غربی و اسلامی، و تبعات و پیامدهای برخی از ابعاد آزادی در غرب از جمله بی بند و باری جنسی، سست شدن بنیان خانواده، افزایش آمار جرایم، به تفاوت های مفهوم آزادی در اسلام و مکاتب غربی پرداخته و توصیه ی اسلام به حفظ مقام زن، مردم سالاری دینی، حفظ عزت و ضرورت احترام به ارزش های انسان، حدود آزادی بیان و... را مورد توجه و تأکید قرار داده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما