35,000
تومان
10 ٪
31,500
تومان
افزودن به سبد خرید

نقش و رسالت زن - جلد اول: عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی - اسلامی: گزیده بیانات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

دسته بندی: بیانات و سیره عملی امام و رهبری

ناشر: انقلاب اسلامی

سال نشر: 1393

تعداد صفحات: 149

26
امتیاز
2
نفر
3 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

در جلد اول با عنوان عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی، مطالب در پنج فصل و با عناوین عفّت و حیا، روابط زن و مرد، حجاب و پوشش، کشف حجاب و بی بندو باری، و روش برخورد با بی بندو باری ارائه می گردد.

در بخشی از جلد اول این کتاب با عنوان «مقابله قاطع با بی احترامی نسبت به حجاب در دانشگاه ها» این بخش از بیانات رهبر انقلاب آمده است: «محیط دانشگاه ها بسیار مهم است. در محیط دانشگاه ها خانم های دانشجو و استاد باید سعی کنند همین روحیه و فرهنگ اسلامی را ترویج کنند. اگر کسانی خدای ناکرده در دانشگاه های کشور هستند که نسبت به حجاب اسلامی و زنان و دانشجویان دختر مسلمان بی احترامی میکنند، به آنها اجازه ندهید افکار فاسد خود را منتشر کنند. محیط داننشگاه باید محیط اسلامی باشد. باید محیطی برای رشد انسان و زن اسلامی باشد.»

کتاب عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی - اسلامی: گزیده بیانات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی جلد اول نقش و رسالت زن است. این کتاب از بیانات رهبر انقلاب، توسط امیرحسین بانکی پور فرد گردآوری شده است و در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام