ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
موجود شد باخبرم کن

نهج البلاغه از دیدگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

دسته بندی: معارف قرآن و حدیث - سایر

ناشر: شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده: سید علی خامنه ای

تعداد صفحات: 94

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
گزیده کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب نهج البلاغه از دیدگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، نوشته سید علی خامنه ای است و توسط محمدمهدی علیقلیگردآوری شده و در انتشارات بین الملل منتشر شده است.
کتاب نهج البلاغه از دیدگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، از 14 فصل تشکیل شده است که آشنایی با نهج البلاغه، تاریخچه نهج البلاغه، نقش نهج البلاغه در جامعه ی اسلامی، جهان اسلام و نهج البلاغه، نقش وزارت آموزش و پرورش در احیای نهج البلاغه و ... موضوعاتی هستند که در این مجموعه آورده شده اند.

گزیده کتاب

نگاهی قرآنی به حق و باطل معرفت امام علی بن ابیطالب (ع) به نورانیت وقتی حاصل خواهد شد که مقامات معنوی و الهی آن حضرت بر تو آشکار باشد، و به یقین بدانی که آن «عزیز الوجود» آئینه تمام نمای جمال و جلال خداوند است و بدون معرفت او نتوان به معرفت خدای بزرگ رسید. چنانچه مولا امیر المومنین (ع)، در پاسخ سلمان و اباذر که از حضرتش درباره معرفت او به نورانیت سوال کرده بودند، فرمود: «معرفت من به نورانیت معرفت خدای بزرگ است، و معرفت خدای بزرگ به نورانیت همان دین خالص است.» پس ای طالب هدایت! امام(ع) را به علوِ مقام منزلتش در نزد خدای بزرگ بشناس و به او معرفت داشته باش.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام